Czyste Tatry

„Czyste Tatry są wizytówką Małopolski”

Jacek Krupa 2

– Doceniamy i wspieramy inicjatywę wielkiego sprzątania gór. Czyste Tatry idealnie wpisują się w ideę naszego projektu „Made in Małopolska” – motywują i edukują, budując coraz większą społeczność osób zaangażowanych w troskę o środowisko naturalne – mówi nam Jacek Krupa, Marszałek Małopolski i Ambasador Czystych Tatr, które w tym roku po raz pierwszy sygnowane są tytułem „Made in Małopolska”. 29 i 30 czerwca będziecie mogli się przekonać, jak idea projektu z gór będzie się rozprzestrzeniać na całą Polskę.

W tym roku, po raz pierwszy projekt Czyste Tatry sygnowany jest znakiem „Made in Małopolska”. To wyróżnienie przyznawane jest najbardziej wartościowym inicjatywom społecznym, wyróżniającym się przedstawicielom regionalnego biznesu, sfery dizajnu czy kulinariów przez województwo Małopolskie.

– Tatry to wizytówka Małopolski i jedna z najbardziej popularnych atrakcji turystycznych. Musimy o nie dbać, by zachować ich unikatowe piękno dla przyszłych pokoleń. Dlatego doceniamy i wspieramy inicjatywę wielkiego sprzątania gór. Czyste Tatry idealnie wpisują się w ideę naszego projektu „Made in Małopolska” – motywują i edukują, budując coraz większą społeczność osób zaangażowanych w troskę o środowisko naturalne. Kibicujemy takim inicjatywom i z dumą mówimy, że pochodzą właśnie z naszego regionu – mówi nam Jacek Krupa, Marszałek Małopolski, który dołączył do grona ambasadorów Czystych Tatr i podczas finału pomoże nam posprzątać góry.

Pochodzenie ma znaczenie – to myśl przewodnia projektu „Made in Małopolska”. Przedsięwzięcie daje szansę nie tylko na wsparcie województwa i promocję produktów czy usług, ale buduje przede wszystkim w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenie poszczególnych marek z miejscem ich powstawania. Firmy i wydarzenia wyróżnione znakiem „Made in Małopolska” mogą umieszczać go na etykietach czy opakowaniach produktów, albo stronach internetowych. Posługiwanie się znakiem jest wyraźnym sygnałem dla konsumentów i klientów, że ich produkty czy usługi są godne polecenia.

Znak przyznawany jest w kilku kategoriach, a Czyste Tatry to świetny przykład inicjatywy „Made in Małopolska”. W kategorii inicjatyw na wyróżnienie znakiem mogą liczyć takie, które sprzyjają upowszechnieniu postrzegania Małopolski, jako miejsca pełnego cennych, atrakcyjnych i wartościowych idei, wydarzeń, ludzi stawiających sobie za cel niesienie pomocy innym, działających filantropijnie, pełnych pasji. Województwa, które ma bogatą ofertę kulturalną, sportową i spory potencjał edukacyjny. Sygnowane znakiem wydarzenia mogą mieć charakter akcji kulturalnych, edukacyjnych, sportowych, naukowych czy organizowanych na rzecz innych, a odbywających w Małopolsce.

Wielki finał Czystych Tatr Made in Małopolska w tym roku odbędzie się w dniach 29 i 30 czerwca w Zakopanem (Górna Rówień Krupowa).